Progresas, kurį pasiekia logistikos verslas per pastarąjį dešimtmetį yra tiesiog įspūdingas. Lietuva, sumaniai išnaudojant savo geografinę padėti tapo ne tiek šalimi su viena labiausiai išvystyta pervežimų ir logistikos sričių Europoje, tačiau ir gali pasigirti didelėmis, ir moderniomis kompanijomis, kurios užima lyderiaujančias pozicijas žemyne. Nemaža dalimi tokiam augimo spurtui įtakos turėjo šiuolaikinės technologijos, kurios gerokai palengvino, pagreitino ir neabejotinai suefektyvino įmonių darbą. Klientų ir transporto valdymo įrankiai bei maršrutų planavimo priemonės tapo tikru „dopingu“ įmonėms, kurios ne tik siekia aukštesnių rezultatų savo šalyje, bet ir galimybės įsitvirtinti užsienio rinkose.

Transporto valdymo sistema – tai įrankis, kurio pagalba įmonės gali automatizuoti dalį procesų, kuriuos daugybę metų tekdavo atlikti rankiniu būdu. Be to, jo pagalba sumažėja popierinių dokumentų srautas, o visos pagrindinės operacijos yra perkeliamos į skaitmeninę erdvę. Pagreitėję ir automatizuoti procesai atveria visiškai naujas galimybes, turint tuos pačius resursus. Vadybininkai ir ekspeditoriai gali daugiau laiko skirti tiesioginiam darbui su klientais ir vežėjais, rūpintis savo paslaugų kokybe ir siekti didesnių apyvartų bei pelnų.

Šiuolaikinės transporto valdymo sistemos apjungia savyje visas pagrindines logistikos verslo sritis, sumažina duomenų dubliavimo poreikį ir suteikia galimybes vadovybei realiuoju laiku matyti įmonės situaciją. Kaip jau buvo minėta, šių įrankių pagalba, kompanijos sugeba automatizuoti kai kuriuos procesus, tokius kaip užsakymų patvirtinimai, sąskaitų išrašymai bei užklausų apdorojimas. Be to, klientams suteikiamos savitarnos galimybėms kur jie gali patys stebėti savo užklausas, užsakymų stadijas, išsirašyti dokumentus ir bendrauti su aptarnaujančiu vadybininku. Tai gerokai palengvina darbą su klientais, ir suteikia vadybininkais daugiau laiko, kurį jie gali skirti naujų klientų paieškai, tokiu būdu prisidedant prie rezultatų gerinimo.